اتوبوس دربستی بهشت زهرا
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی بهشت زهرا

ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند. خدمات و سرویس های اتوبوس انواع مختلفی دارند که عبارتند از : اتوبوس های VIP ، اتوبوس واحد گشت ، میدل باس و … . اما عمده سفارشات اتوبوس را ، اتوبوس های دربستی به خود اختصاص داده اند.

برنامه ریزی برای مراسم ترحیم و ارائه خدمات با کیفیت برای خانواده مرحوم همیشه از سخت ترین چالش های افراد بوده است. افراد در این شرایط از نظر روحی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و راحتی میهمانان نیز بر این نگرانی ها می افزاید. اجاره اتوبوس دربستی برای رفت و برگشت به بهشت زهرا ، یکی از راهکار هایی است که از گذشته میان افراد مرسوم بوده است.

 

کرایه اتوبوس دربستی

 

با کرایه اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مدنظرش است منتقل شود. اتوبوس های شرکت یزدان گشت ، در نقاط مختلفی از شهر مستقر می باشند و آماده اعزام به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان ممکن و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار بگیرند. همچنین تمامی اتوبوس های  یزدان گشت از معاینه فنی و بیمه کامل برخوردار می باشند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

امروزه بهشت زهرا (س) همچون گذشته کوچک نمی باشد و برای سر وقت حاضر شدن در مراسم ختم بایستی شناخت دقیقی از راه داشت و در غیر اینصورت مهمانان با مشکل مواجه خواهند شد. همچنین اگر خانواده مرحوم برای پذیرایی از مهمانان رستوران یا تالاری را رزرو کرده باشند که داخل محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشد ، خودرو سواری مهمانان برایشان دردساز خواهند شد.

 

برای کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/22/beheshte-zahra-shuttle-bus/





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: